Küba Puro festivali, 1,7 milyon $'lık müzayedeyle sona erdi

Küba’nın 21'inci Uluslararası Havana Puro Festivali, Cuma günü Havana’da 1.7 milyon dolarlık puro humidi müzayedesi ile sonuçlandı.


Bu yıl 21'incisi düzenlenen Habanos (Havana) Festivali, Premium purolarla ilgili uluslararası bir etkinlik. Dünyaca ünlü Küba purolarını ticarileştiren Habanos SA'nın ev sahipliğini yaptığı festivalller sayesinde dünyanın en büyük puro üreticisi olan şirket uluslararası satışlarını 2018'de yüzde 7 artarak 537 milyon dolara çıkardı.

Halen Küba purolarının ana tüketicileri olarak ise İspanya ve Çin başı çekiyor. Çin en çok gelişen pazar olarak kabul ediliyor. 

Festivale ev sahibi Küba-İspanyol şirketi Habanos SA'nın temsilcisi "Bu festival sırasında birkaç girişimde bulunduk ve katılımcılardan çok olumlu geri dönüşler aldık ve etkinliğin portföyünden özel ve lüks ürünler getirerek etkinliğin kalitesini yükselttik" dedi.

Ayrıca, sosyal medyanın kullanımının, puro festivalini geleneksel sınırlarının ötesine genişletmeye yardımcı olduğunu ve tüm dünyadaki insanların bunu deneyimlemelerini sağladığını söyledi.

Habanos SA'nın temsilcisi  stratejik hedefleri arasında Premium puro kültürünü küreselleştirmek" olduğunu belirtirken  "Tüketicilerimizin bir puronun çok fazla emek içeren bir el yapımı olduğunu bilmeleri çok önemli" diye konuştu.

Festival gündeminin bir parçası olarak, katılımcılar Vuelta Abajo ve Pinar del Rio'nun batı bölgelerinin yanı sıra eski puro fabrikalarının en iyi tütün tarlalarını ziyaret etti.

AÇIK ARTIRMANIN GELİRİ  KARAYİPLİLERİN SAĞLIK HARCAMALARINA

Küba Puro Festivali Cuma günü Havana’da 1.7 milyon dolarlık puro müzayedesi ile sonuçlandı. Festival'deki açık artırmanın gelirinin Karayip adası ulusunun sağlık sistemine bağışlanacağı bildirildi.

Aynı zamanda sanat eseri olan müzayede üzerindeki puro kutularının birçoğunun içinde çok fazla Premium puronun bulunması dikkati çekti.

Çin Haber Ajansı Xinhua''nın habserine göre, beş gün süren Puro Festivali, gala yemeği ve açık artırmayla sonuçlandı. 

 70 ülkeden yaklaşık  2 bin 200 ziyaretçinin katıldığı gala yemeğinde Montecristo, Romeo ve Julieta, Hoyo de Monterrey ve Cohiba gibi ünlü markaların temsilcilerinin de yer aldığı gözlendi.


 

Yorumlar:

Yorum Yaz