Tesco'nun İrlanda ve İngitere'de ki bazı marketlerinde satışa sunulan et ürünlerinin at eti içerdiğinin belirlenmesi üzerine dünya devinin pazar değeri (300 milyon pound) yaklaşık 900 milyon lira düştü.
At eti haberlerinin Tesco'nun piyasadaki payını rakiplerine kaptırdığı ve müşterilerini ürünlerinin kalitesi konusunda ikna etmeye çalıştığı bir dönemde gelmesi dünya devi için değerini daha da düşürücü sonuçlar doğurdu.
Tesco yabancı ülkelere açılmaya ve buralardaki karını arttırmaya odaklanırken, İngiltere piyasasındaki yerini belli bir süre ihmal ettiğinin farkında.
Her ne kadar İrlanda Gıda Güvenliği Yetkilileri at eti içeren ürünlerin insan sağlığı için tehlike oluşturmadığını bildirse de at eti ile ilgili yayın ve reklamların bu düşüşün nedeni olarak gösterildi.