İBB den  toplu taşımada katılımcı uygulama!

 

İstanbul Büyükşehir Belediyesi toplu ulaşım hizmetlerinde yurttaşların yönetime katılım, denetim yapması ve şikayetlerini bildirmesi için cep telefonlarından 1530 kısa mesaj numarasını hizmete soktu

16.09.2010
Yazı Boyutu:  

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı toplu ulaşım hizmetlerinde sorunların giderilmesi, yurttşların yönetime katılım, denetim yapması ve şikayetlerini bildirmesi için cep telefonlarından "1530" kısa mesaj numarasını hizmete soktu.

İstanbul Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre,
İstanbul trafiğinde, minibüs, taksi, dolmuş, halk otobüsleri, servis minibüsleri,
okul servisleri ve kamyonlar ile ilgili şikayet ve öneriler için "Alo Beyaz
Masa"
153’ü, cep telefonlarından kısa mesaj hattı olarak kullanabilecekleri
belirtildi.

Yurttaşların tüm operatörlerden "1530" kısa mesaj numarasını yazarak
şikayet, yer, plaka, isterlerse isimlerini de belirterek kısa mesaj ile
iletebilecekleri ifade edildi. Beyaz Masa;ya gelen mesajlar, Toplu Ulaşım
Hizmetleri Müdürlüğü ekipleri tarafından kısa sürede değerlendirilerek gerekli
yasal işlemlerin yapılacağı kaydedildi.

Yurttaşların soru ve şikayetlerini bildirebilecekleri numaralar şöyle:

"Kısa mesaj ile 1530, telefon ile 153, e-posta yoluyla,
beyazmasa@ibb.gov.tr ve topluulasim@ibb.gov.tr".


Üye Ol



Üye Girişi