'Kadınlar detaycı oldukları için iş yaşamında başarı şansı daha yüksek'

 

Kişisel Marka Yaratıcısı İrem Sefa Yayımlar, insanları ortaya çıkarmanın tek yolunun markalaşma olduğunu belirtti. Yayımlar, iş yaşamında önemli işler başaran kadınların topluma örnek olabilmek için internet ve sosyal medyayı iyi kullanmalarını önerdi.

11.07.2020
Yazı Boyutu:  

Kişisel Marka Yaratıcısı İrem Sefa Yayımlar, geçtiğimiz günlerde davetli olarak İzmir'de online gerçekleştirilen İzmir Kadın Kuruluşları Birliği'nin (İKKB) "Markalaşma" konulu toplantısında kişisel markalaşmanın, kişinin kariyer planlaması açısından çok önemli olduğuna dikkati çekti. İrem Sefa Yayımlar, konuşmasında özel sektörde üst düzey görevler aldıktan sonra istifa ederek iş yaşamında kadınların yanında yer almak istediğini belirtti. 

Kadınların detaycı olmasından dolayı iş yaşamında başarılı olma ihtimalinin daha yüksek olduğunu ifade eden Yayımlar, “Kişisel markalaşma kariyer yolculuğunuzu eşlik edecek stratejilerdir. Bu stratejileriniz rakiplerinizden ayrıldığınız farklılıklarınızı keşfediyorsunuz. Kişisel markalaşma kariyerdeki sıçrama noktanızdır. Kadınların marka algı haritasının oldukça geniş. Bu geniş yelpazeyi kendinize fırsata çevirmek için kişisel markalaşma çabalarına önem verin. Kişisel markalaşma süreci üç aşamadan oluşuyor. Marka vaadi, marka iletişimi ve marka deneyimi. Kadınlar iş yaşamında gerçekten çok önemli işler yapıyor. Bunun yaygınlaşması ve topluma örnek olabilmeniz için sosyal medyayı ve interneti iyi kullanmanız lazım” diye konuştu.

“İnsanları ortaya çıkarmanın tek yolu markalaşma”

Hayattaki en büyük tutkusunun kadınların kendi potansiyellerini, hayallerini gerçekleştirmesi olduğunu belirten Yayımlar, “İnsanların bu dünyaya getirdiği benzersiz hediyeyi ortaya çıkarmanın en etkili yolunun kişisel markalaşma olduğuna inandığım için, kişisel markalaşmanın gücünü daha geniş kitlelere yaymak amacıyla çalışmalarımı sürdürüyorum. Benim hayat mottom; Kendi için ayağa kalkmış bir kadın,tüm kadınlar için ayağa kalkmış demektir” dedi.