Şimdi kadınlarla ilgili ön yargıları kırma zamanı

 

Türkiye'nin ilk tuvalet kağıdı üreticisi Selpak, kadınlarla ilgili erkeklerde oluşan ön yargıları silmek için #oenyargılarısilelim etiketi ile Twitter'da kampanya başlattı.

17.05.2018
Yazı Boyutu:  
Eczacıbaşı Topluluğu'nun 1970 yılında yarattığı temizlik ve kişisel hijyen alanında ilk yerli tuvalet kağıdı markası olan Selpak yeni kampanyası ile önyargıları silmek için harekete geçti.
Kadınların içinde bulundukları toplumun çizdiği sınırlar ve önyargılar karşısında var olmaya çalıştıkları ve bu nedenle de birçok kadının potansiyelini keşfedemediğinden yola çıkan Selpak, toplumda kabul gören bakış açılarını değiştirme hedefiyle yeni bir reklam kampanyasına imza attı.

#oenyargılarısilelim etiketi ile boy gösteren kampanyanın lansman filminde kadınlara yönelik önyargıları sorgulayan marka, hedefine ulaşmak adına, başarılı Türk kadınlarından yardım alıyor.

Zira filmde Türk kadınını Paralimpik Oyunlar’da ilk kez temsil eden Büşra Ün, National Geographic ödüllü fotoğraf sanatçısı Dilek Uyar, kök hücre çalışmaları ile Kyoto Üniversitesi’nden kabul alan bilim insanı İnci Kadribegiç ve Emmy Ödülü’nü kucaklayan tek Türk yönetmen Hilal Saral, başarı öyküleri ile birlikte boy gösteriyor.

FİLMİN KÜNYESİ

Belgesel niteliğindeki yapımın künyesi şöyle:

Reklamveren: Selpak
Reklam Ajansı: TBWA\ISTANBUL
CCO: İlkay Gürpınar
ECD: Volkan Karakaşoğlu
Yaratıcı Ekip: Orkun Önal, Kerem Şeşen, Erdem Güler
Marka Ekibi: Ender Orfanlı, Ceren Kaban, Tuğçe Demirbaş
CSO: Toygun Yılmazer
Genel Müdür Yardımcısı: Tuğyan Çelik
Stratejik Planlama Ekibi: Mert Tuncer, Elif Kansız
Prodüksiyon Ekibi: Evrim Saraçoğlu, Dilan Davutoğlu, İrem Akalın
Prodüksiyon Şirketi: Depo Film
Yönetmen: Dual
Medya Ajansı: Carat
Müzik: FFW Creative Audip

Üye Ol



Üye Girişi