Şok, içkiden vazgeçti

 

Şok un Yıldız Holding e resmen devredilmesinin ardından alkollü içkilerin de discount mantığı gerekçesiyle raflardan indiği belirtildi.

06.08.2011
Yazı Boyutu:  

Esen Evran, bugünkü Habertürk te yer alan yazısında Şok un Yıldız Holding esok.jpg resmen devredilmesinin ardından alkollü içkilerin de discount mantığı gerekçesiyle raflardan indiğini belirtti.

Esen Evran ın Şok, içkiden ve yer kaplayan üründen vazgeçti başlıklı yazısı

Şok un Yıldız Holding e resmen devredilmesinin ardından , yönetim stratejisi de belirlendi. Küçük metrekarelerde daha verimli olmak için, çok yer kaplayan mangal, bahçe mobilyası gibi ürünlerden vazgeçildi. Ayrıca alkollü içkiler de discount mantığı gerekçesiyle raflardan indi.


Yıldız Holding bünyesindeki Gözde Finansal Hzimetler A.Ş. ve Bizim Toptan Satış Mağazaları (BTT) nin, Migros Grubu na ait Şok u satın almasına ilişkin devir işlemleri önceki gün resmen tamamlandı. Şok un patronu değişince alkollü içki satışından vazgeçilecek mi? belirsizliği de ortadan kalktı. Şok ta artık içki satılmayacak!

Satış konusundaki ilk açıklamanın ardından bu soruyu çeşitli periyodlarla gündeme getirmiş, Yıldız Holding in bu konudaki kararını, satın alan yabancı fonun belirleyeceği şeklinde de bir yorumdan söz etmiştik. Fon henüz belli değil, ama Şok un yeni stratejisi fonu da beklemeden belli oldu.

DİSCOUNT MANTIĞINDA YOK

Holding yeni stratejiyi herhangi yeni bir ideolojiyle ilişkilendirmiyor, diyorlar ki Şok ta ortalama metrekareler 250-300 arasında değişiyor. Son dönemde ürün portföyüne hızlı tüketim ürünleri dışında da eklemeler yapılmış. Mangal, bahçe mobilyası gibi. Bu ürünleri kaldırıyoruz, ayrıca alkollü içkiyi de kaldırıyoruz. Çünkü discount mantığında alkollü içki yok.


Üye Ol



Üye Girişi