Kadının toplumsal hayatta güçlenmesine yönelik bakış açışını hızlı tüketim ürünleri (FMCG) sektörünün nitelikli iş gücü kazanması için geliştirdiği programlarla destekleyen Procter and Gamble (P&G), 2 yıl önce başlattığı “Geleceğin Kadın Liderleri” Programının üçüncü yılında 30 öğrencinin daha satış departmanlarında kariyer şansı yakalamaları için ilk adımı atmalarını sağlamaya yönelik marka yönetimi, pazarlama stratejileri, satış planlama gibi alanlarda eğitim sunacak. Üniversitelerin 3 ve 4’üncü sınıflarında okuyanların veya yüksek lisansa devam edenlerin kabul edileceği programda, öğrencilerin akademik hayatta öğrendikleri teorik bilgileri, iş hayatında nasıl uygulayabileceklerini öğrenmek üzere farklı etkinlikler düzenlenecek.Kuruluşun Türkiye ofisinden yapıla açıklamaya göre, 26 – 27 Kasım 2018 tarihlerinde P&G İstanbul Kampüs’ünde gerçekleştirilecek programda katılımcılar FMCG sektöründe markanın pazara girişi ve satış stratejilerini belirlemeyi, satışın dijital dünyasını keşfederken; P&G’nin sürdürülebilirlik konusundaki projelerini tecrübe etme şansını elde edecekler. Ayrıca çeşitli eğitimlerle donanımlarını artırma ve P&G’nin üst düzey yöneticileriyle ile bir araya gelip hem tanışma hem de fikirlerini paylaşma fırsatı da yakalayacaklar. Programa seçilen 30 kişi, sonraki süreçte yazılı test ve mülakatlara dahil olarak P&G’de işe giriş süreçlerini hızlandırma şansını yakalayabilecekler. P&G üst düzey yöneticilerinin öğrencilerle bir araya gelerek deneyimlerini paylaşacakları programa 21 Ekim 2018 tarihine kadar başvuruda bulunulabilir.