Garanti BBVA Mobil, bireysel ve tüzel müşterilerine sunduğu hizmetlerle özel bankalar arasında liderliğini koruyor.
Müşteri olma süreci de dahil olmak üzere şubeyle temas etmeden neredeyse her işlemin yapılabildiğni belirten Genel Müdür Yardımcısı Işıl Akdemir Evlioğlu bankanın 500’ü aşkın fonksiyon setiyle müşterilere mobil telefonla hızlı ve kolay hizmet sunduğunu kaydetti.
MÜŞTERİLERİMİZE KONFOR ALANI SAĞLAYABİLMEYİ İSTİYORUZ
Garanti BBVA’nın dijitlal bankacılık hizmetleri hakkında değerlendirme yapan Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Işıl Akdemir Evlioğlu, şunları söyledi:
“Günümüzde müşteriler teknolojinin en iyi şekilde kullanıldığı uygulamalardan yararlanmak, en iyi deneyimi yaşamak istiyor. Böyle bir dünyada Garanti BBVA olarak, müşterilerimize yaşattığımız her deneyimi ya da tasarladığımız her süreci, önce mobil yaklaşımı ile ele alıyoruz. Müşterilerimizin desteğe ihtiyaç duydukları her an dijital üzerinden kolayca bize ulaşmaları tüm sorularına hızlıca yanıt bulabilmesini hedefliyoruz. Bu kapsamda müşterilerimiz için bir bankadan fazlasını sunmayı, onların finansal danışmanı olmayı ve zihinsel konfor alanı sağlayabilmeyi istiyoruz. Stratejimizi mobil etrafında kurgularken müşteri deneyiminde önceliğimizin; tüm müşterilerimizle her temas anında akıllı etkileşim kurabilen, doğru noktalarda insan desteği sunabilen, anlamlı öneriler ve tavsiyelerde bulunan ve güven inşa eden eşsiz bir deneyim yaratmaya odaklanıyoruz. Tüm bu çalışmalarımız doğrultusunda mutluluk ve gururla söyleyebilirim ki Garanti BBVA, halka açık yatırımcı raporlarına göre, özel bankalar arasında en çok dijital kullanıcıya sahip banka olarak öne çıkıyor.”
(EKONOMİ SERVİSİ)